Иновация в борбата с целулита и бръчките представиха на Булмедика/Булдентал


Нова система за борба с целулита, мастните струпвания, бръчките, отпуснатата кожа и пигментните петна представиха от английско-чешката компания BTL по време на изложението Булмедика/Булдентал, което се провежда в момента в Международния изложбен център в столицата.
Системата за безиглена мезотерапия е най-новото в областта на естетичната медицина, което фирмата предлага на световния и българския пазар. Тя включва в себе си множество предлагани услуги, което я прави изключително рентабилна в условията на икономическа криза. За потенциалния инвеститор апаратът означава допълнителен клиентски сегмент, а за потенциалните потребители - ефективно отстраняване на целулита без отоци, синини или инфекции, трайни резултати и възможност за комбиниране с други оперативни и неоперативни методи на лечение.
Продуктите на компанията са сертифицирани по ISO и СЕ под юрисдикцията на BTL Industries Limited, UK и одобрени от US FDA, както и от голям брой регулаторни органи по целия свят. Фирма BTL се гордее с факта, че произвежданото от нея медицинско оборудване отговаря на най-стриктните изисквания за качество.
BTL се занимава с разработка, производство и продажби на медицинско оборудване. Компанията работи в три различни сегмента: физиотерапия, кардиология и естетична медицина.
Продуктите на фирмата за физиотерапия включват: електротерапия, лазерна терапия, ултразвук и магнитотерапия, както и производство на кушетки и вани. Кардиологичният сегмент включва голям брой електрокардиографи, софтуерни решения и продукти за холтерен мониторинг.
BTL е основана през 1991. Днес е сред петте най-големи производители на физиотерапевтична апаратура. Фирмата доставя продуктите си предимно чрез дистрибутори за всяка страна или чрез своите клонове. Основните и пазари вклчват: САЩ, ЕС и източно азиатските пазари.
BTL има традиция в иновациите. Именно иновативната същност на компанията, както и потенциалът и отдадеността на служителите й правят възможен бързия й растеж и увеличаването на продуктовата гама и пазарите.
