ВХОД ЗА РЕГИСТРИРАНИ
Забравена парола | » Регистрирай се
НОВИНИ

Най-новите оръжия в борбата с високото кръвно

17 октомври 2012 10:30 / Екип на Doctoronline.bg | Коментари: 0
Най-новите оръжия в борбата с високото кръвно
/ © scdlifestyle.com
  • Сусамово олио и оризово олио – проучване на Американската сърдечна асоциация показва, че редовната консумация на тези видове олио води до сравнимо с медикаментозното понижаване на високото артериално налягане. А комбинацията на сусамово олио и прием на антихипертензивни средства води до оптимални резултати.
  • Кисело мляко – с по една чаша нискомаслено кисело мляко на всеки три дни правите голяма крачка към понижаване на систоличното артериално налягане.
  • Сок от черни боровинки – естествен източник на антиоксиданти, черните боровинки са се доказали като средство за понижаване на кръвното налягане.
Опции: Изпрати на приятел, Абонирай се за дума
Сподели:
Novinite.bg
Виж коментари (0)   |   » Коментирай
СВЪРЗАНИ СТАТИИ
ПОСЛЕДНИ КОМЕНТАРИ
Няма коментари
НАПИШИ КОМЕНТАР:
* ИМЕ: E-MAIL:
* КОМЕНТАР:
  * КОД ЗА СИГУРНОСТ:   Въведете кода от картинката: security code

* Полетата маркирани със звезда са задължителни. Вашият e-mail адрес няма да бъде публикуван публично.

Тъй като бихме искали форумът да е място за честни, откровени и интересни мнения, най-любезно молим да използвате учтив и неагресивен тон в постингите си.
Всяко мнение, което подтиква към расова или полова ненавист, към тероризъм, както и написаното на вулгарен език, ще бъде изтривано веднага. Откровени рекламни съобщения, особено тези с поставени хиперлинкове без никаква връзка с обсъжданите теми, ще бъдат квалифицирани като спам и няма да бъдат толерирани.
ОЩЕ ОТ НОВИНИ:

Стресът в офиса сплотява колегите

17.05.2013 (Коментари: 0)

Служителите, чиято работа е много напрегната, завързват най-силните приятелства, сочи ново проучване на учени от университета „Ланкастър“ във Великобритания, предаде БГНЕС.

» Прочети

Енергоспестяващите лампи могат да доведат до слепота

16.05.2013 (Коментари: 2)

Лампите, които помагат на екологията, са захранвани от диоди, излъчващи светлина, която може да увреди ретината на окото и дори да причини слепота.

» Прочети

Безплатни консултации от "Вита" за физическото развитие на децата на 1 юни

15.05.2013 (Коментари: 0)

В сътрудничество със Столична община - Район „Оборище“, МБАЛ „Вита“ ще отбележи със специални активности детския празник на 1 юни в столичния парк „Владимир Заимов“.

» Прочети

Орехите понижават холестерола

15.05.2013 (Коментари: 0)

Орехите предпазват от сърдечни заболявания, установиха американски учени.

» Прочети

Дамската чанта е по-мръсна от тоалетна

15.05.2013 (Коментари: 0)

Чантите на жените са замърсени с повече бактерии от всяка обществена тоалетна, показва ново проучване.

» Прочети

Яденето на една и съща храна всеки ден сваля килограми

14.05.2013 (Коментари: 0)

Яденето на една и съща храна всеки ден е ефективна стратегия за намаляване на теглото, показва ново проучване на учени от университетите в Бъфало и Върмонт, предаде БГНЕС.

» Прочети

Бирата е полезна за костите

14.05.2013 (Коментари: 0)

Бирата е полезна за костите и помага за предотвратяване на остеопороза, показва ново проучване.

» Прочети

Не пазарувайте на гладен стомах!

13.05.2013 (Коментари: 0)

Ходенето по магазините на празен стомах не е добра идея, особено ако сте тръгнали да купувате хранителни продукти, показва ново проучване.

» Прочети

Безплатни ортопедични прегледи във „ВИТА”

13.05.2013 (Коментари: 0)

За пролетно-летния сезон са характерни определен тип травми, които обикновено са породени от инциденти с най-популярните спортове като футбол, баскетбол, тенис и др. » Прочети

Ролери за стегнато тяло

13.05.2013 (Коментари: 0)

Ролерите са идеалното решение за оформяне на краката, коeто освен полезния си ефект e и забавно.

» Прочети

One Click Media Group e eдна от най-младите и бързоразвиващи се уеб медийни групи на българския пазар.

Тя е собственост на M3 Communications Group, Inc. и е част от дългогодишния опит в уеб бизнеса на екипа на най-голямата PR компания в страната. Основана през 2008 година в София, OCMG обединява в портфолиото си сайтове с широк обхват от теми, които предизвикват траен интерес и привличат многобройна аудитория.   » Уебсайт