ВХОД ЗА РЕГИСТРИРАНИ
Забравена парола | » Регистрирай се
НОВИНИ

Най-продаваната хранителна добавка подобрява паметта

11 юли 2012 16:00 / Екип на Doctoronline.bg | Коментари: 0
Най-продаваната хранителна добавка подобрява паметта
/ © saypeople.com

Една от най-продаваните хранителни добавки в САЩ (по данни на Natural standart research collaboration) е Ginkgo. Екстракти от него се използват за медицински цели от стотици години. И днес той е популярен сред лекари и пациенти и се използва за лечение и профилактика на редица заболявания.

Научни проучвания са доказали благоприятното действие на Ginkgo при пациенти с Claudicatio intermittens (състояние, при което настъпва умора, болка в краката при ходене и дори в покой и невъзможност за продължително ходене поради запушване на малките кръвоносни съдове на краката).

Най-често Ginkgo се предписва на пациенти с деменция. Независимо дали причината за настъпването на деменция са поредица микроинфаркти или Болест на Алцхаймер, Ginkgo се сравнява по ефективност дори с ацетилхолинестеразните инхибитори.

Значително по-слаба е ефективността на добавката, когато се приема от здрави лица с цел подобряване на паметта, съсредоточеността, мисловната дейност, но дори и в тези случаи Ginkgo може да има благоприятно действие.

За повечето му показания (сред които облекчаване на симптомите при предменструален синдром, астма, депресивни състояния, кокаинова зависимост) няма научно доказан ефект.

Опции: Изпрати на приятел, Абонирай се за дума
Сподели:
Novinite.bg
Виж коментари (0)   |   » Коментирай
СВЪРЗАНИ СТАТИИ
ПОСЛЕДНИ КОМЕНТАРИ
Няма коментари
НАПИШИ КОМЕНТАР:
* ИМЕ: E-MAIL:
* КОМЕНТАР:
  * КОД ЗА СИГУРНОСТ:   Въведете кода от картинката: security code

* Полетата маркирани със звезда са задължителни. Вашият e-mail адрес няма да бъде публикуван публично.

Тъй като бихме искали форумът да е място за честни, откровени и интересни мнения, най-любезно молим да използвате учтив и неагресивен тон в постингите си.
Всяко мнение, което подтиква към расова или полова ненавист, към тероризъм, както и написаното на вулгарен език, ще бъде изтривано веднага. Откровени рекламни съобщения, особено тези с поставени хиперлинкове без никаква връзка с обсъжданите теми, ще бъдат квалифицирани като спам и няма да бъдат толерирани.
ОЩЕ ОТ НОВИНИ:

Подсладените сокове причиняват камъни в бъбреците

23.05.2013 (Коментари: 0)

Пиенето на големи количества подсладени сокове повишава риска от камъни в бъбреците.

» Прочети

Привлекателните мъже са по-здрави

22.05.2013 (Коментари: 0)

Красивата визия е свързана със силна имунна система, поне за мъжете, установиха учени от университета в Турку, Финландия.

» Прочети

Позите по време на сън са опасни за здравето

22.05.2013 (Коментари: 0)

Някои позиции на тялото по време на сън могат да имат предимства, но и недостатъци, които могат да са опасни за вашето здраве, предаде БГНЕС.

» Прочети

Мазната храна предизвиква умора

22.05.2013 (Коментари: 0)

Изследване на американски учени от Медицинския колеж на Пенсилвания доказа за първи път връзката между консумацията на мазна храна с нарастващото чувство на умора.

» Прочети

Гъбена диета завладя Холивуд

21.05.2013 (Коментари: 1)

Холивудските знаменитости са основни законодатели на всички нови диети. » Прочети

Британка живее с четири бъбрека

20.05.2013 (Коментари: 1)

20-годишната британка Джесика Кърфи е медицинско чудо, тъй като е родена с четири бъбрека, предаде БГНЕС.

» Прочети

Стресът в офиса сплотява колегите

17.05.2013 (Коментари: 0)

Служителите, чиято работа е много напрегната, завързват най-силните приятелства, сочи ново проучване на учени от университета „Ланкастър“ във Великобритания, предаде БГНЕС.

» Прочети

Енергоспестяващите лампи могат да доведат до слепота

16.05.2013 (Коментари: 3)

Лампите, които помагат на екологията, са захранвани от диоди, излъчващи светлина, която може да увреди ретината на окото и дори да причини слепота.

» Прочети

Безплатни консултации от "Вита" за физическото развитие на децата на 1 юни

15.05.2013 (Коментари: 0)

В сътрудничество със Столична община - Район „Оборище“, МБАЛ „Вита“ ще отбележи със специални активности детския празник на 1 юни в столичния парк „Владимир Заимов“.

» Прочети

Орехите понижават холестерола

15.05.2013 (Коментари: 0)

Орехите предпазват от сърдечни заболявания, установиха американски учени.

» Прочети

One Click Media Group e eдна от най-младите и бързоразвиващи се уеб медийни групи на българския пазар.

Тя е собственост на M3 Communications Group, Inc. и е част от дългогодишния опит в уеб бизнеса на екипа на най-голямата PR компания в страната. Основана през 2008 година в София, OCMG обединява в портфолиото си сайтове с широк обхват от теми, които предизвикват траен интерес и привличат многобройна аудитория.   » Уебсайт